افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور
سرخط خبرها

اسلامی:استارت لیگ بعد از بازی های تیم ملی بهتر است|با یک تیم جنگنده می آییم

  • کد خبر: ۴۷۹۶۰
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
اسلامی:استارت لیگ بعد از بازی های تیم ملی بهتر است|با یک تیم جنگنده می آییم
سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین امیدوار است در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال شرایط میزبانی برای این تیم هم فراهم شود.  
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، برگزاری مسابقات انتخابی کاپ آسیا باعث خواهد شد لیگ برتر بسکتبال حدود ۳ هفته تعطیل شود از همین رو برخی تیم‌ها معتقدند بهتر است بازی‌های لیگ بعد از رقابت‌های تیم ملی برگزار شود و برخی هم با برگزاری رقابت‌ها در همان تاریخ ۱۵ آبان موافق هستند.

باید به فضای بسکتبال برگردیم

محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین نیز با برگزاری رقابت‌ها پس از بازی‌های تیم ملی موافق است و می‌گوید: با توجه به اینکه تمرینات مان را در تایم خوبی شروع کردیم ترجیح می‌دهیم زودتر بازی کنیم، اما واقعیتش از آنجاییکه قرار است حدود ۲۰ روز لیگ تعطیل شود شاید بهتر باشد بازی‌ها بعد از اردوی تیم ملی شروع شود. در هر صورت استارت لیگ خیلی کمک می‌کند که به فضای بسکتبال برگردیم. همه واقعا بی صبرانه منتظر هستند تا رقابت‌های لیگ برتر شروع شود. امیدوارم به سلامتی شروع کنیم و به سلامتی هم به اتمام برسانیم.

برگزاری متمرکز به نفع تیم‌های تهرانی شده است

محمدرضا اسلامی درباره نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیز می‌گوید:در شرایط کرونایی مجبور به برگزاری رقابت‌ها به صورت متمرکز هستیم، اما امیدوارم دور برگشت شرایطی فراهم شود تا ما هم بتوانیم میزبانی داشته باشیم، چون الان فقط به نفع تیم‌های تهرانی است. من فکر می‌کنم اگر این امکان وجود داشته باشد تا شهر‌هایی که وضعیت بهتری دارند، از امکانات خوبی بهره می‌برند و می‌توانند پروتکل‌ها را اجرایی کنند هم میزبان شوند، در این صورت خیلی بهتر خواهد بود.

"کار بزرگ کردن" شعار قزوینی‌ها

تیم شورا و شهرداری قزوین با ۸ بازیکن کرونایی مواجه شده بود، اما سرمربی آن‌ها شرایط تیم را خوب ارزیابی می‌کند و می‌گوید: خدارا شکر وضعیت تیم الان خوب است. بازیکنانی که کرونایی و قرنطینه بودند چند روزی است که به تمرینات بازگشته اند. فقط دو بازیکن آسیب دیده داریم که جداگانه تمرینات آماده سازی را انجام می‌دهند. بچه‌های ما فوق العاده انگیزه دارند و خدارا شکر امسال تیم جنگنده و با انگیزه‌ای را جمع کردیم و هیچ کس به کم راضی نخواهند بود. این بچه‌ها دوست دارند دست به کار‌های بزرگ بزنند و برای همین هم شعار ما امسال "کار بزرگ کردن" است. انشاالله بتوانیم بازیکنانی که دو سه هفته عقب ماندند را به تیم برسانیم و از همان ابتدای مسابقات قدرتمند در رقابت‌ها حاضر شویم.

قیمت بازیکنان یک دفعه بالا رفت

او در ادامه می‌گوید: بازار خرید بازیکنان در روز‌های آخر نقل و انتقالات با توجه به تقاضای بالای دو سه باشگاهی که از لحاظ مالی شرایط بهتری داشتند خیلی گرم شد و متاسفانه ما با وجود اینکه ما با چند بازیکن ملی پوش به توافق اولیه رسیده بودیم، اما رقم‌ها آنقدر بالا رفت که توان پرداخت نداشتیم، چون بودجه مان محدود بود، همین باعث شد یک تیم جوان، با انگیزه و یک دست را جمع کنیم. تیم مان واقعا جنگنده و یکدست است و امیدوارم در حد و اندازه تلاش و پشتکار و زحمتی که در تمرین می‌کشیم در مسابقات هم نتیجه بگیریم.
 
اسلامی در پایان درباره وضعیت بازیکنان خارجی این تیم نیز می‌گوید: بازیکنان خارجی ما، چون آمریکایی هستند باید تست پی سی آر بدهند و این تست هم زمان بر است. فکر کنم ۴-۳ روز طول می‌کشد تا جواب آزمایشات بیاید و امیدواریم بتوانیم در بازی اول از آن‌ها استفاده کنیم، اگر هم نرسند برای بعد از بازی‌های تیم ملی از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. انشاالله با اضافه شدن خارجی‌ها وضعیت تیم مان بهتر خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->